Banda de Xaló

Banda de Xaló

dissabte, 7 de juny del 2008

Dies per a tocar

Primer que tot, molt bé per a la gent que va vindre ahir a l'assaig. Encara que van faltar molts a causa dels exàmens, ahir després de molts assajos fracassats, ja eren prou per que sonara un poc més que soroll, esperem que seguisca així o millor encara que si ve el director millor encara.
Com ara venen alguns dies de tocar, s'ha posat els dies per que després no us vinga de sorpresa. Així que aneu apuntant-t'ho!!
12, 14 i 15 de juny que és el pròxim cap de setmana a moros de Moraira.
22 de juny a Xàbia.
El 29 de juny tenim el desfile de Benissa.
I com no, l'1 i 4 d'agost amb les festes del poble.
En juliol encara no està clar, ja es dirà i es posarà.
Per als temporers, 25 de juliol, si no hi ha res, sopar de temporà i tots disfressats, a veure quina és la millor disfressa.

7 comentaris:

NORMA ha dit...

Hola temporeros!! Com va l'assunt? Jo mira, ací estic, fent un break de l'estudi, que estic q me'n puge parets amunt!!!
Jo no vaig poder anar a l'assaig, encara que si que volia, però en tot el dia no vaig poder estudiar, i tenia que aprofitar un poc per la nit, per que sinó malament... No estem per anar desperdiciant el temps, no...

Sobre lo dels dies d'anar a tocar jo ja li he dit al Juan, que els dies de Moraira no puc, per que a la setmana següent tinc un examen, i és l'últim ja.

Aaaaah!! I sobre el sopar de la temporà.. OH MY GOD!! jajajajaja!! Em pareix correctíssim lo de disfrassa-mos. Ara espere amb més ganes eixa sopà,jejeje!!

MOLTA SORT A TOTS, I A ESTUDIAR A MUERTEEEE!

Besets per a tots!

Anònim ha dit...

Hola a tos desde Murcia!!!
Tio jo vull anar a tocar!!!
Ja no son ganes, es mes una necesitat!!!
Tinc unes ganes d por d ajuntarme en vosaltres i fer 4 tocaes..
Però sentint-ho molt fins q no acabe examens no aniré a Xaló...
Lo d la sopà d tempora és pareix perfecte!!! Atues, atues, atues anem d'estatues???
jajajja
Records a tots!!!

NORMA ha dit...

... Ates, ates, ates.. millor de PIRATES!!!!jajajajajaja!!!

Anònim ha dit...

Hola!!
També ens podem disfressar de hippies o de hawaianos... no sé, hi ha molt per a triar. I si això ens podem disfressar cadascu com vulga.
Podriem anar posant idees sobre eixe dia, on sopar, que fer, de que disfressar-nos... és per a donar-li moviment al blog.

Anònim ha dit...

Xiques i xics! Jo si que vaig a tocar els dies de Moraira perquè ja que en tot l'estiu no podré, he d'aprofitar aquests dies que estic pel poble. Respecte a la sopà temporera... ja sabeu que lamentablement no crec que hi puga assistir però... ja m'ho miraré a veure si poguera!
Ah! (va una indirecta...) Gràcies per contestar-me tots l'e-mail (menys el Juan). Ja vec que no em trobareu a faltar gens aquest estiu. A què plore? jaja
AlexAndrA

NORMA ha dit...

Aaaaalex!! Tas boba??!! Clar que et trobarem a faltar este estiu... M'abandones, demunt que ja erem poques les de la nosatra corda, per dir-ho d'alguna manera, ara ja, em deixes soles... No crec que puga portar-ho tot avant jo soles... jiji!!
Però bueno, fes tot lo possible per vindre a la sopà, i sino ens avises quan vens i en fem una altra, que per sopaes no serà, jaja!!

MOLTS BESETS I MOLTÍSSIMA SORT!!!

Sheyla ha dit...

hola hola!!! com va tot??? jo molt be,en ganes d'anar cap alli,la veritat!!!!
be sols dir q Alex si q et notarem a faltar i mogolló,la veritat, jeje. i de la sopà q emparex super be el dia q es fa i una bona ide seria de hawayanos xq esmolt facil de fer el trage, jajajaja. bueno ja xarrarem quan estiguem la majoria!!! un beset molt fort i d'ací no res ja estem tots junts...