Banda de Xaló

Banda de Xaló

dimarts, 11 de març del 2008

Pròxim assaig????

Després que a ningú li vinga bé anar a l'assaig, i que al final sempre siguen quatre gats contats... es decidix que quan ens posem d'acord TOTS i ens vinga bé a TOTS, es farà assaig. Perquè no és pla de dir un dia sense consultar, que a ningú li vinga bé, que arribe Salvador i que després no hi haja ningú. I si no ho sabeu, a Salvador se li paga per assaig que fa, així que si no en fem, això que ens estalviem perquè per a no anar ningú...
Els assajos es fan per a aprendre i saber més, créixer musicalment però ahí ens quedem...

2 comentaris:

Sheyla ha dit...

hola gent... mireu se q jo ara no vaig mai xo xq estic ací en Granada i com podeu comprendre no puc anar sempre xo quan vaig jo si q vaig a l'assaig, i pense q la gent no deureia fer això de no anar xq aixina el q farem es q la banda sen vaja a la punyeta... jo crec q aixo ningu ho vol,no? vinga fem un esforç entre tots... si fa falta ens reunim i es xarra a vore com es pot arreglar, va feu-se l'ànim!!! besets!!!

Anònim ha dit...

Temporeros!!!
Trobe q va sent hora d q posem data x al proxim assaig... Ara venen algunes eixides en les q staria be q assajarem un quans pasodobles d'eixos apanyaets x a qdar be alla on anem. No trobeu??
Ja direu..
Records desde Murcia!